27 Mayıs 2009 Çarşamba

love...reign over me...


çok daha önce aldıgım ve yarım yamalak izledigim bir filmdi...hatta yarıda izlemeyip bıraktıgım...bugün aldım ve adam gibi izledim bu filmi başından kalkamadan başından sonuna dek...çok sevdim filmi...nedenleri sıralamak istemeden çok sevdigimi söylemek istiyorum bu filmi...adam sandler ı çok severim ve her filmini izlerim mutlaka...bu adamı nedendir bilmiyorum kendime çok benzer hissediyorum...oynamak için seçtigi senaryoların ve filmlerin birçogunu da ( malesef hepsi kesinlikle degil) severim...bu filmde don cheadle ve ''çok gençsin sen'' liv tyler var aynı zamanda...charlie fineman karakteri o kadar ruhumu ve ruhumun dışavurumunu yada dışa vurmak istedigim halini yansıtıyorki anlatamam...galiba filmi bu yüzden sevdim...kimbilir film çok sıkıcıdır belkide ; ben farketmemiş olsamda...filmde ayrıca will smith'in eşi jada pinkett smith ve truvada prens hektorun eşi rolünde oynayan saffron burrows var...ve ve ve benim izlemeye bayıldıgım oturaklı olgun rollerin degişilmez adamı donald sutherland var...pride and prejudice filminde kızların babası rolündeki büyük aktör...filmin şarkılarıda gayet hoştu... bunları yazarken bile hala dinliyorum...

Hiç yorum yok: