25 Mayıs 2009 Pazartesi

küçük bir hayalim var...vak vak...



küçük bir hayalim var..

suyun üzerinde zaten adım atabiliyorum...

yürümek çocuk oyuncagı..

agzımla kuşta tutabiliyorum...

küçük bir hayalim var..

biliyorum şimdi çirkin bir ördek yavrusuyum ama

büyüdügümde çok güzel bir kugu olacagım ..

o masalı hergün bende dinliyorum..

bu yüzden üzülmüyorum farkındayım olacakların...

küçük bir hayalim var...

ayaklarımda doguştan takılıdır paletlerim

farkındayım bu yüzden hızlı yüzüyorum..

ama benim tek istedigim

gerçekten olmasını diledigim

küçük bir hayalim var her gece düşlerimde gördügüm...

ben yavru çirkin bir ördek yavrusu oluyorum

ve biri beni avuçlarının içine alıyo

nedendir bilmiyorum

pacey diye öpüp kokluyo...

yüzümde delice bir ördek gülümsemesi açıyo

ve vak vak mutlulugu ile doluyo tüm kalbim...

bu rüyanın tersi çıkmasın diye de anlatmıyorum kimselere bunu

saklıyorum derinlerimde...

Hiç yorum yok: