30 Ocak 2010 Cumartesi

Yüregimde , sokakta en sevdigi oyun seksek olan tek bacaklı bir çocuk büyütüyorum...


Yüregimde , sokakta en sevdigi oyun seksek olan tek bacaklı bir çocuk büyütüyorum...ve tüm hayatı en sevdigi oyun gibi seksek adımlarında yürünen...gözlerimde bitmeyen bir oyunun perdesini çekiyorum ve FIN yazıyor ıslanan tüm gülüşlerimde...Yüregimde , sokakta en sevdigi oyun seksek olan tek bacaklı bir çocuk büyütüyorum...ve tüm hayatı en sevdigi oyun gibi seksek adımlarında yürüyerek yaşlanan...düşlerimde topallayan ıslak bir yagmuru kurutuyorum , ıslak hayallerimi soba üstü demir tel kirpiklerime asıyorum...is kokulu sözler yuvarlıyorum agzımda ; su avuntusu masallar hayal ediyorum dilimde ,dilimden pişip kulagıma düşen...ıslak hayallerimi kirpiklerime asıyorum...mandalı umutlanan gözyaşlarım...
bir bardaklık çay muhabbetinden kaşıgıma düşenler...

Hiç yorum yok: