1 Ocak 2010 Cuma

dünyamın sekizinci harikasını özlüyorum....


bu dünyada ölmeden önce mutlaka görülmesi gereken yerler , harikalar var biliyorum...ve dünyanın yedi harikası arasında ben senide saklıyorum...her birini gezerken tek tek bu dünyanın yedi harikasının yedisininde bir kenarına senin ismini yazıcagıma kazıyacagıma yemin ediyorum sessizce içimden...dünyanın bütün harikalarının senden bir parça taşıması gerektigine inanıyorum çocukça...ve ben hiç büyümek istemiyorum... bu çocukça aşkın dönmeyen dünyası içinde çocukça yaşlanmayı diliyorum...

herşey bir masalın nakaratı degil mi zaten çocuk kulaklarımızda...
herşey bir masalın uykulu yorgun sonu degil mi...
kullandıgım en etkili uyku hapıdır ,
güzel bir günün sonunda dinledigim yarım yamalak eksik bir masal kulagımda...

ve dünyanın yedi harikası arasında ben senide saklıyorum...

Hiç yorum yok: