1 Ocak 2010 Cuma

yalnız kalemin yırtık filesinde yıllardır hasretle bekledigimiz BİR GOL...


yalnız kalemin yırtık filesinde yıllardır hasretle bekledigimiz BİR GOL var...ama sorunda şu ortada gol yok...hayatla yaptıgım vasat maçın golsüz berabere dakikalarından yazıyorum size...

yalnızlıga terkedilen yapayalnız yaşlı bir kalenin yırtık fileli umutları esiyor kalbimin toprak sahası üzerinden...

ve tüm goller kaçıyor gözlerimden...
ne bir izleyen var bunu
nede bir bilip gizleyen...

tüm heyecanlara açlık derecesinde hasret , kurumuş bir susuzlugun çatlamış dudakları kıvamında özlemli bu hayat maçımızda bir heyecan olsun diye sırf ;

inan bana sevdigim bizim yiyecegimiz bir gole bile hasretiz biz hep...

doksan artı üç çaresizliklerden yazıyorum bunu sizlere...
yapayalnız yedek kulübesinin hayal kırıklıklarından topluyorum satırlarımın demlenilesi otlarını size...

direkten dönen bir topun hayalinde heyecanlar düşlüyorum sana...

Hiç yorum yok: