4 Ocak 2010 Pazartesi

radyo zamanlar hayal etmek istiyorum içimde...




dünyanın bütün kanallarını çeken bir tavuskuşu açsın kanatlarını çatımda...çanak anten zamanlarımda... dünyayı dinlemek istiyorum sagır kulaklarımda...dünyayı izlemek istiyorum görmeyen gözlerimde...radyo zamanlar hayal etmek istiyorum içimde...

ne zaman hayvanat bahçesine gittiysek eger, kocaman uydu antenlerine çanak antenlere benzetmişimdir hep tavuskuşlarını kanatlarını kuyruklarını açtıkları zaman...bilmemki niye...

bana dünyanın bütün kanallarını çeken bir tavuskuşu verir misin ALLAHIM ?
lütfen ...

rumuz : amin ...

2 yorum:

Bettra dedi ki...

Ben niye benzetmemişim hiç ? :( Görmeyen gözlerimle ilgili olsa gerek..
Harika.

e.t. dedi ki...

sen niye benzetmemişsin ? çünkü bu benim garipligim olsa gerek ...peki senin küçüklügünden hatırında kalan şimdi hatırladıkça güldügün bi anımsaman benzetmen var mı ortak ?