13 Ekim 2008 Pazartesi

şahım şah çeker...vezirim piyonumdur bazen...


cesaretim var mı bilmiyorum ...bilemiyorum inan...ama kuralları koyan başka bir insanın kafasındaki duvarları ise o kuralları tanımam...korkmadan...kader ellerime verilmiş bir satranç...bir oyun...hedeflerim için hangi taşlarımı feda ettigim kimseyi ilgilendirmez...gururlu bir ölüme giderken dalgamıda geçerim... bana belli olmaz...şahımla şah çekebilirim...cesaretim var mı bilmiyorum...bilemiyorum...başkalarının sonum olacagını düşündügü herşeyle dalga geçebilirim...kendi sonumla kendi ölümümle bile...işte yaptım diyen mutlu gülümseyişim ile...ölüme bile korkmadan gidebilirim...ölüm kapısını açmasa bile...şahımla şah çekerim , kendi ölüm fermanımı imzaladıgımı , kendi mat'ıma adım attıgımı bile bile...boşver beni sen...hayat böyle işte...

Hiç yorum yok: