23 Ekim 2008 Perşembe

yagmurlar büyütüyorum arka bahçemde...



bulutlar kuruyor bazen

çöl oluyor gökyüzü

beyaz bir çöle dönüşüyor tüm gökte yıldızlar

bogazım kuruyor

gözyaşlarım susuyor

işte böyle zamanlarda

yagmurlar büyütüyorum arka bahçemde...

ıslak toprak kokulu küplerde taşıyorum sularımı

minik limon agaçları ekili hayallerimi sulamak için

bogazım kuruyor

gözyaşlarım susuyor

işte böyle zamanlarda

yagmurlar büyütüyorum arka bahçemde...

fil hafızalı bir serçe konuyor yavru mandalin agaçlarıma

susamış belli

yorgun gözlerinde susuzlugunun sızısı açıyor sanki

bir mandalinden suyunu içiyor

kurumuş kalbini ıslatıyor hafifçe ve gülümsüyor

bogazım kuruyor

gözyaşlarım susuyor

işte böyle zamanlarda

yagmurlar büyütüyorum arka bahçemde

minik limon agaçları kokan bahçeme yagsınlar diye...

mandalin reçelli bir dilim ekmek pişiriyorum

avuçlarımın fırınında

mandalin reçeli olurmu deme

insan isterse herşey olur merak etme

bogazım kuruyor

gözyaşlarım susuyor

işte böyle zamanlarda

yagmurlar büyütüyorum arka bahçemde

balıklar su içebilsinler diye

akvaryumumda minik bir limon agacı besliyorum...

nohutla pilav arkadaş oluyorlar

tavuklar süs

hayat ne kadar acı olursa o kadar iştah açıyor belkide

kaderin lezzetli tarafıda bu sanki...

bogazım kuruyor

gözyaşlarım susuyor

işte böyle zamanlarda

yagmurlar büyütüyorum arka bahçemde

bahçemde oturup altında ıslanayım diye...

küçük bir limon agacının dogum günü

kaç mandalin ile kutlanır acaba...

bir insan suda bogulur

balıklar sudan çıktıklarında...

biz balıgı yeriz ve balıklarda bizi...

jaws sakın öldürüp yedigimiz balıkların intikamını alıyor olmasın bizden...

haklı mı ne düşününce...

dönme dolap dönüyor

ve hayat devam ediyor işte

bogazım kuruyor

gözyaşlarım susuyor

işte böyle zamanlarda

yagmurlar büyütüyorum arka bahçemde

ıslak topragın kokusu üzerine uzanıp uyuyayım diye...

toprak üstü konuşmalar ninni

su birikintileri çarşafım

ve yagan yagmur üzerime örttügüm ince örtüm olsun diye...

yagmurlar büyütüyorum arka bahçemde...

bonsai agaçlarının gölgesinde...

Hiç yorum yok: