9 Ekim 2008 Perşembe

bebekte bir çocuk parkı oluyorum...


bebekte bir çocuk parkı oluyorum...

çocuk seslerinin ezgisinde...

gülüşümü plastik kovam

avuçlarımı küregim yapıyorum...

gülümseyişler parkımda kum...

bebekte bir çocuk parkı oluyorum...

bir bankta oturmuşuz

yorgun gülüşlerimizin verandasında...

bebekte bir çocuk parkı oluyorum...

sana kumdan masallar ıslatıyorum...

yıkılmasınlar hemen diye...

deniz hemen yanıbaşımız ama

gözyaşlarımın çukurundan çekiyorum yıkılmaz masallarımızın ıslaklıgını...

bebekte bir çocuk parkı oluyorum...

bebeklerin başrolünü oynadıgı

sıcacık bir filmi izliyoruz bir bankta kenarda...

bebekte bir çocuk parkı oluyorum...

en mutlu bir saatimi kayıyorum kaydıraktan...

bebekte bir çocuk parkı oluyorum...

kanbur yavru bir balina zıplayıp çıkageliyor bogazın sularından...

seyredalıyorum...

bebekte bir çocuk parkı oluyorum...

bir salıncagı akrep bir salıncagı yelkovana sallanıyor...

düşermi acaba diye korkuyoruz bir an

ama düşmüyor agaçlarımızdan avuçlarımıza büyüttügümüz umutlar...
şemsiyem ters duruyor yagmurlara...daha çok ıslanmak için bir kova...

bebekte bir çocuk parkı oluyorum...

çocugu sen...

Hiç yorum yok: