16 Ekim 2008 Perşembe

son yaprak kaldı işte geldik sonuna...





son yaprak kaldı işte geldik sonuna


merak edilen herşeyin...


sorular korkular tükendi işte


sokagın sonundayız şimdi


çıkmaz sokak hüznümüzün bitap düşmüşlügü gözlerimizde yine...


son yaprak kaldı işte geldik sonuna


sana bardagın boş kısmından yazıyorum bu harfleri


suyun üzerindeki boş hayallerimden akıyorum kagıdıma kalemimin ucundan...


son yaprak kaldı işte geldik sonuna


seviyor sevmiyorlar döküldü ellerimizden işte


ilk yaprak neyle başlamıştı unuttum çoktan oysaki...


son yaprak kaldı işte geldik sonuna


düşler koptu tek tek parmaklarımızdan işte...


ruhumda sonbahar agaçlarının sararan yaprak yagmurları...


kırlara koşarak yazmıştık ilk mısraları oysaki


dag eteklerine uzanarak izlemiştik gökyüzünü...


ne kadarda maviydi daglardan gökyüzü


ve beyazdı bulutlar yakınlaştıkça...


ne kadarda denizdi deniz ve ne kadar sevgiydi sevgi...


şaşırmıştık...


son yaprak kaldı işte geldik sonuna


kimsesiz merakımda yaşlanmış bir çocuk yüzü kalbim...


sırılsıklam yüzüm...


son yaprak kaldı işte geldik sonuna sokagın


çıkmaz sokak gözyaşlarımızın yalnızlıgı bu...


kimse duymaz bu agıtları buralarda...


son yaprak geldi işte kaldık sonuna


sevip sevmedigin umrumda degil sitemim yaprakların rengi desem yalandan


küstüm çiçegi gibi kapanır birden tüm mısralar bana...


umrumdasın ...umudumdasın...uzaklardasın...


son yaprak kaldı işte geldik sonuna


tüm yaprak koparmaların...


papatyalara neden bu sorgu bu işkence bilmem...


cinayet gecesinde açmamışlardı hiçbiri oysaki...


aşkları güneşe onların...


son yaprak kaldı işte geldik sonuna


bir yavru kedicik alıyorum koynuma


adı anlamsız... adı gereksiz bir uzunlukta...adı komik...


adı bir tekerleme sanki...


bir yavru kedicik alıyorum koynuma


bana aşkını anlatan gizlenmiş sözlerin köprüsü sanki koynumda...

sadece miyavla ne kadar çok şey anlatılabiliyor gözlerde şuna baksana.

son yaprak kaldı işte geldik sonuna

papatyanın ömrü kısa bu sorguda...

kan revandır her yaprak cesedinin altında...

son yaprak kaldı işte geldik sonuna

son yaprakta düşer gider son nefes gibi

agzından kendi yoluna...






Hiç yorum yok: