11 Temmuz 2009 Cumartesi

herşeye susmak istiyorum...


Herşeye susmak istiyorum…
Dilimde nadas zamanlar kurutmak…
Herşeye susmak istiyorum…
Tüm sesleri gömmek istiyorum kimsesiz gecelerin koynuna…

yapayalnız...
Herşeye susmak istiyorum…
Gözlerim ney olsun
Bakışlarım üflesin tüm sızımı içimden…
Gözlerimden akan yaşlar bir baglamayı ıslatsın…
Hıçkırıklarım mızrabım olsun düşsün nefeslerimden …
Herşeye susmak istiyorum…

ve nedensiz tüm dünyaya küsmek...
arkamda kalanları uzun uzun izleyerek gitmek istiyorum buralardan...
sonra bir anda geriye dönüp sana dogru koşmak...
Sessizce yanına sokulmak
Usulca yanıbaşına oturmak
Ve bir ömür boyu senin yanında seninle
Herşeye susmak istiyorum…

1 yorum:

Bettra dedi ki...

Bazen onlarca yüzlerce milyonlarca kelime biraraya gelse yine de anlatamaz küçük akıllarımızdan, koca yüreklerimizden geçenleri. Bazen hiçbir başkaldırış, hiçbir boyun eğiş yada hiçbir haykırış susmak kadar anlatamaz neler olduğunu...