6 Eylül 2009 Pazar

bakışlarım ...


bakışlarımın arasına örülüyor gururumun acı veren örümcek agları...

bakışlarım egiliyor kalbim istemedigi halde

ve düşüyor bakışlarım kararsız ayaklarımın heyecanlı titreyişlerinin önüne...

titriyor kalbim

titriyor dizlerim

titriyor ellerim

ve titriyor kelimelerim...

bakışlarımın arasına örülüyor gururumun acı veren örümcek agları...

hızlanıyor gögsümde tüm atışlar ellerimde olmadan

bir şey diyecek oluyor dilimde biriken kelimelerin su birikintisi doluşu agzıma

dudaklarım mühürleyip kapatıyor zarfını kararan gri bulut yüregimin ...

agırlaşıyorum ...

agırlaşıyorum gökyüzünde süzülecek kadar hafifmiş gibi görünsemde

içimde bir seli büyütüp taşıyorum ...

altımda herşeyden habersiz insanların anlamayan çaresiz gözleri...

birikiyorum ...

beynimden yüregime birikiyorum...

parmaklarımda titreyiş

midemde bir yangın

gözlerimde sislerin arkasına saklanan bir bugu oluyorsun ...

aglıyorum...

dökülüyorum ...

dökülüyorum gözlerimin zindanlarından sokakların yalnızlıgına...

bakışlarımın arasına örülüyor gururumun acı veren örümcek agları...

ellerimle tam alacak oluyorum gözlerimden tüm agları ,

gözlerim kapanıyor utanç rüzgarlarıma karşı açılan göz kapaklarımın perdeleyişinde

gözlerine...

bakışlarımın arasına örülüyor gururumun acı veren örümcek agları...

örümcegi , sessiz bir hançerleyişin terkedişine kanat çırpmış bir agım şimdi...

rüzgarların sallayışında çıglık atan fısıltılara salıncak olmuş bir isyanım şimdi tüm sessiz kaçışlarda...

karalar giymiş bir dulun yasıyım şimdi gece agıtlarında...
karadulumun hasretine tel tel dökülüyorum gözlerimin gökyüzünden agımın ıslanışına...

kimbilir hatırlanıyor muyum hiçbir gecede acaba ...
karadulun özlenen beyazlıgına...
masum agların acımasızlıgından...
cesur haykırışların sessizliginden yazıyorum sana sevgilim...
tenimde çırpınan herşeyden habersiz avlar ...
her kanat çırpışları gözyaşlarımı daglar ...
* teşekkürler bettra...

1 yorum:

Bettra dedi ki...

Rica ederim :)