10 Eylül 2009 Perşembe

bumerang yalanlar fırlatıyorum kendime ...



bumerang yalanlar fırlatıyorum otlak zihnimin geniş yalnızlıgında sana dogru...

bumerang yalanlar fırlatıyorum kendime

acaba gerçekten fırlatılan geri döner mi ki diye...

mesela bir '' gelecek '' fırlatıyorum en uzagına buraların

ama gelmiyosun ...

sonra bir '' gelecek '' daha fırlatıyorum

asla bir gelecek olmayacak diyorsun ...

durmamış ,

geçmiş gitmiş ama diyorum kendime ;

kendimle konuşup ...

ve bir bumerang daha fırlatıyorum üzerine tüm gözyaşlarımı döküp ,

hiç geri dönmesinler diye ...

geçmişe demir atan koydaki yaralı geminin siren aglayışından ...

kimsenin ugramadıgı çirkin bir koyun , yalnızlıgı var yüregimde ...

tüm yelkenlerimi indirdim geriye ...

geçmişin rotasında gelecegin pusulası dogru çalışamaz sevgilim ...

Hiç yorum yok: