21 Eylül 2009 Pazartesi

'' kazanan yalnızdır ...''


paulo coelho'nun bir ekimde yeni bir kitabı çıkıcakmış...'' kazanan yalnızdır '' isimli kitabın fragmanını dagıtıyolardı dnr'da...elime tutuşturuldu kasada...minik hali , minyatür hali kitabın ve içinde kitaptan bir parça yaklaşık on altı minyatür minik sayfa var...zekice bir reklam yapmışlar...can yayınlarını tebrik etmek lazım bu akıllıca reklamları için...girişte yazarın fedon tarzı bir fotografı var,neden hiç anlamam,tıpkı albüm kapagına fotografını koyan bir şarkıcı gibi...bence gereksiz ve yanlış...adamın yaşlı ve yorgun gözleri dikkat çekiyor bu fotografta...gördüm geçirdim mesajı veren bakışları var...okudum bu minik fragman kitapçıgı... hayallerin gerçege dönüştügü sinema ve moda dünyasına girebilenlerin toplandıgı Cannes film festivali'ne götürüyor yazıyor arkasındaki tanıtım yazısında...ilgi çekici cümleler vardı evet bu inkar edilemez fakat yetenekli bir yazarın Cannes film festivalindeki gerçek dünyayı bize tanıtması yada anlatması bana biraz saçmalık gibi koktu...yanlış anlaşılmasın sözlerim lütfen okudugum minyatür minicik on altı sayfadan ve tüm yazılanlardan çok etkilendim ; çok güçlü bir yazar belli ki fakat içimdeki etik hislerin adalet savaşçısı hayalleri bunu çok ama çok magazin edebiyatı olarak gördü , yersiz ve popüler kültür hedefli buldu nedense...yinede mutlaka okuyun diyorum kimbilir hepimizin CANNES film festivalinde neler oluyo bitiyo mutlaka bilmemiz gerektigini düşünüyorum...çok iyi satranç oynayan güçlü bir yarış atı elbette ki hem farklı olucaktır hemde çok dikkat çekicektir fakat onun mutlaka koşması gerekir diye düşünüyorum ben yinede ; satranç oynaması degil ...senin koşmanı izlemek istiyorum ben sevgili yazar satranç oynamanı izlemek degil...tüm begenilerim ve sevgilerim ile sevgili paulo coelho amcama...

Hiç yorum yok: