23 Eylül 2009 Çarşamba

Kulagımda ilhan irem var…


İlhan irem e dair bişeyler…

Kulagımda ilhan irem…


Yel degirmenlerine karşı don kişot muyum …
Uçuyorum durmadan ben pilot muyum…
Veremem veremem veremem veremem , bir kalbim kaldı …
Veremem veremem veremem veremem , onu aşk aldı …
Veremem veremem veremem veremem , adresim saklı …
Veremem veremem veremem veremem , bir gelmediginiz orası kaldı …



Zamanına fazla gelen bir müzisyen ve besteci diye düşünüyorum ben ilhan irem için…mesela bu şarkısının klibinde ve aynı zamanda elbetteki sözlerinde muhteşem bir ironi var herzaman yaptıgı gibi ilhan irem'in…aynı zamanda muhteşem gitar sololar…nebileyim işte yazmak istedim ilhan iremi nedense…ona hep hakettigi degeri veremedi bu dünya ve bizler diye düşündügümdendir belkide…kimbilir…mesela ;


Yemyeşil bir deniz

Senin gözlerin

Ne bir sandal

Ne bir ada

Boğuluyorum


Gözlerinde menevişler

Denizde martılar gibi

Bakışların köpük köpük

Sonsuzluğu anlatır gibi

Bu bakışlar bir gün beni

Öldürecek sevgilim

Bu bakışlar ne zaman beni

Güldürecek sevgilim


Yemyeşlil gökyüzü

Senin gözlerin

Ne bir rüzgar

Ne bir bulut

Ne bir yağmur var

Boğuluyorum

Hepimizin bildigi ilhan irem şarkılarından biridir buda…yemyeşil bir deniz senin gözlerin parçası…Muhteşem resmen …boguldum…


ps : meneviş nedir ?


bir yüzey üzerindeki renk dalgalanmasıdır.cam üzerinde ve metalik yüzeylerde ortaya çıkan alacalı renklerdir.uzun süre toprak altında kalan cam eşyada doğal olarak meydana gelir mesela.

Hiç yorum yok: