16 Eylül 2009 Çarşamba

gülümsedim...biliyordum...


Gülümsedim… biliyordum…süregelen bir aglamanın rüzgarıydı yanagımı geren soguk…
Gülümsedim…biliyordum…kaç dal daha yukarıya adım atsamda düşececegimi hep biliyordum…
Gülümsedim…biliyordum…kimse silmeye gelmeyecek gözlerimden dökülenleri …
Gülümsedim … biliyordum…saniyeler saatlere dönüşemez biliyordum…
Seni görüşler uzamazdı biliyordum…
Gülümsedim…
Gülümsedim…biliyordum…tüm yazdıklarım silinecekti…yazdıklarım atılacaktı biliyordum…
Gülümsedim…biliyordum…ben yangınlara düşecektim…ben yanıp yanıp küllere dönüşecektim biliyordum…
Gülümsedim…biliyordum…kalemsiz uykulu gözlerinde kaybolacagımı ,
O gülümseyişine vurulacagımı , kaçmam gereken bu girdaba ne yapsamda kapılıp gidecegimi , yüreginin dipsiz derinliklerine bogulma pahasına kendimi bırakacagımı en başından beri hep biliyordum…
Gülümsedim…biliyordum…ilk gördügüm sabah seni , bütün gün aklımdan hiç çıkmayacagını , bütün gün hep seni düşünecegimi biliyordum…
Gülümsedim…biliyordum…ateşe yürüdügümü , adımlarımın cayır cayır yanacagını hep biliyordum…acıların sızıların beni durduramayacagını hep biliyordum…
Gülümsedim…biliyordum…hayalperest bir aptal oldugumu ve harika bir rüya gördügümü hep biliyordum ; an gelicek uyanmak istemesemde hiç , birgün uyanmak zorunda kalacagımı hep biliyordum…
Gülümsedim…biliyordum…kalbim tuzla buz olacak kırılacaktı…yaralarım kabuksuz yanacaktı hep biliyordum…
Gülümsedim… biliyordum…güneş batacaktı akşam olup...tüm ışıklar kaçacaktı…heryer karanlıga gömülecekti hep biliyordum…
Gülümsedim…biliyordum…beni tanımayanlar tarafından haksız yere yakılacagımı hep biliyordum…
Neden diye diye yanıp duracagımı hep biliyordum…
Gülümsedim…biliyordum…unutulacagımı asla hatırlanmayacagımı hep biliyordum…
Yıkılıp kalacagımı hep biliyordum…
Gülümsedim biliyordum…
Hiç kimsenin okumadıgı aptal bir yazar olacagımı hep biliyordum…
Ama gülümsedim…biliyordum…
Senin gidecegini…gözlerimin aglamalara düşecegini…kalbimin duracagını…
Hep biliyordum…

sensiz hiçbirzaman yapamayacagımı hep biliyordum...
seni her gördügümde sana hep gülümseyecegimi hep biliyordum...
agladım...
Ama gülümsedim…
Biliyordum…

Hiç yorum yok: