23 Eylül 2009 Çarşamba

hayatım benim ...


1.su bardaklarına koyarım çayımı hep , arada sırada fincanda içerim...

2.sıcacık çaya bir sobaymış gibi davranırım,elimi yakınlaştırırım sararım mesela ısıtmak için elimi...diger elimle yazmaya devam ederim...çay ılıklaşıncaya dek bir yudum bile içmem bardagımdan...bazen dalıp gittigimden kaynaklanır bu bazende dilim yandıgından ...

3.yeni sımsıcak bir bardak çayın üzerinden tüten o bir dakikalık sıcak dumanı izlemeyi severim birşeyler karalıyorken ,yazıyorken...

4.içimdeki ateşlere odun atan bir parçayı , tekrara alıp yüzlerce defa dinlerim yazarken bazen...kaç defa dinledigimi asla farketmeden ve şarkı çalmaya devam ettigi halde bazen şarkıyı hiç duymadan yazarım saatlerce...

5.arada yazmaya ara verip dururum bazen ve çok alakasız bişeylerle meşgul olup ilgilenebilirim...

6.kendimi hiçbirzaman zeki bulmadım bulamadım bundan sonrada bulacagımı zannetmem...

7.sanırım ben aptallık ile delilik arasındaki çizgide yürüyen bir sarhoşum , bazen delilik tarafına düşüp , bazen aptallık tarafında tekrar ayaga kalkan...

8.kuruyan havlu kokusuna sarılıp o kokuyu koklayarak uyuyakalmaya bayılırım nedendir bilmem hiç...o yüzden bir havlu alıp yastıgımın yanına ,ona dokunarak ve onu koklayarak bebekler gibi uyuyakalırım herşeye...garip ama güzel nedense...seviyorum...

9.yatagımda üç yastık ile uyurum hep...

10.yaz kış farketmez hep soguk suyla banyo yaparım duş alırım...delice yada korkunç acılı görünüyor degil mi...alıştıgınız zaman öyle olmuyo inanın...ve inanılmaz saglıklı bir çılgınlık merak etmeyin...korkmadan deneyin...doktorunuz birşey derse size bütün suçu benim üzerime atın ; bütün suçlamaları kabul ediyorum...

11.eski zamanlardan kalma o zamanların en büyük parası gibiyim , bu zamanda hiçbir degeri olmayan çok degerli bir hatıra kadar degersizim yani...

12.yalnız yaşayan yapayalnız bir papazın aforoz korkusunu anlamam asla...bu korkuyu duymasının altındaki nedenleri maden edinmiş , kara yüzlü yorgun bir madenciyim ben...başımın üzerinde bir mum yakar durmadan kazar dururum bu korkusunu papazın ...

Hiç yorum yok: