21 Eylül 2009 Pazartesi

erzurumda bir kuş var ...


Erzurumda bir kuş var…
Uçmayı reddeden bakışlar havalanıyor gözlerinden her akşam…
Sözlerin batıyor her akşam gözlerinden gökyüzüne dogru…
Düşlerim kırılıyor karanlık düşünce avuçlarımın içine…
Erzurumda bir kuş var…
Uçmayı reddeden bakışlar havalanıyor gözlerinden her akşam…
Yürüdügün yollardan adımlarının izlerini topluyorum tek tek her gece…
Yollarından parmaklarının kokusunu arıyorum belki dokunmuşsundur diye
Geçtigin binaların taş duvarlarından…
Yoruluyorum bazı…
Bir merdiven başına oturup nefes alıyorum evinize yakın bir yerinde hayatımın…
Erzurumda bir kuş var…
Uçmayı reddeden bakışlar uçuruyor gözlerinden uçurumlara her akşam…
Yaşamını reddediyor sensiz …
Erzurumda bir kuş var…
Tek eşli bir yaşama kanatlarını yoluyor şimdi tüm uçmalardan vazgeçip…
Erzurumda bir kuş var…
Tüm güzel anıları başa saracak kaç tuş var kumandanda söyler misin bana seçip…

Hiç yorum yok: