2 Şubat 2010 Salı

başının bıraktıgı çukura gömerdim kendimi...


bir yastıgımız olsa , başının bıraktıgı çukura gömerdim kendimi...bir dua dinlerdim başucumda dua edenlerden ve bir masal dilerdim son istegim olarak dalabilmek için sonsuz uykuya...bir yastıgımız olsa,başının bıraktıgı çukura gömerdim kendimi...saçlarının kokusuna sarılıp tüm mutlulukların demi ile gülüşüme yaşlar yagdırabilmek için dudaklarının gölgesine uzanırdım...kokuna sarılıp ,sana vurulup mezar saydıgım o mutlu çukura düşebilmek için tüm nefeslerimi soyunurdum üzerimden kefene giden yolda...can bırakıp sana daha çok düşebilmek için salardım kendimi tüm direnmeleri çözüp yüregimin gurur surlarından aşagılara ...

2 yorum:

_zAhİr_ dedi ki...

:) bir çukura iki yazı

e.t. dedi ki...

ve iki yazıya takılı kalmış bir çift göz ,yarım yamalak yorgun atan bir yürek...aynı çukura düşen birbirine benzeyen cansız hatıralar...ölü hatıraların ardından yas tutan hüzün bahçevanları...ellerine saglık....seviyorum satırlarını ,satır aralarında yapayalnız dolaşmaları...