16 Ağustos 2024 Cuma

ateşlerin yıkadığı yalanlar yağıyor yağmur diye üzerimize


Kanım çekildi suçlusu kim bilmiyorum.
Ay mı,güneş mi yada hangi yıldız.
Gerekenden erken kalktı gençliğim ruhumun akşamından.
Sepsessiz kaldı ev,çıt yok gençlik düşlerimde.
Kanım çekildi suçlusu kim bilmiyorum.
Nefesim ipini çözdü dudaklarımdan,
kaçtı gitti gülüşlerimin balık ağı küçük yırtıklarından.
Eve boş dönüyorum sandalımda bu sabah,
Yüzümde anlamsız yersiz kocaman bir mutluluk yosun tutmuşcasına ıslak yeşil.
Aç kalmanın huzurlu,hafif,kaybetmiş olgunluğu.
Ağlarımda deniz yaşları,gözlerimde tuzdan sızılar.
Kanım çekildi suçlusu kim bilmiyorum.
Gülüşlerim yaralı,kan kaybediyor ağlamalarım yüzümde.
Uykuya dalıyor üşüyüp titreyen mora çalmış tüm umutlarım.
Kanım çekildi suçlusu kim bilmiyorum.
Damarlarım çatlayana kadar sevişmek istiyorum en güzel hatıralarımın dudaklarına çivilenip.
Günlerce.
Yemeden,içmeden.
Bir ölüme dört nala koşan cesur ateşlerin korkan dumanları gibi süzülmek istiyorum göklere.
Kanım tutuşana dek sevişmek istiyorum,
sevda ateşimden kalan son közle,
görünmeyen bir alev çalıp soğuk sanılan küllerinden sen ve benim.
Kanım çekildi suçlusu kim bilmiyorum.
Boğulup nefessiz kalana dek,
bir yaprak gibi düşüp dalından süzülerek yeşilden ve inceden bir çalımla kaçarcasına o ağaçtan,
Sevişmek istiyorum yüzünün güneşi batıran akşamlarına tutunup,düşene dek cennetin topraktan kapılarının önüne.
Kanım çekildi suçlusu kim bilmiyorum.
Haydi ölelim desem bin yıl daha yaşar sesim duyuyorum.
Gidelim artık desem,koşarak yanıma gelir tüm gideceğim diyarlar gözlerimde.
Kanım çekildi suçlusu kim bilmiyorum.
Ay mı,güneş mi yada hangi yıldız.
Mavi bir hapishane bu gezegen tüm buraya düşmüş ruhlara eminim.
Bin yıl okusan 1 gün eder ancak ulaşabileceğin yollar belkide.
1 saniye ölsen gelirsin milyonların hep istediği o cennetten kabre belkide.
Kim suçlusu bu her saniye oksijenle yakılan yaşamaların bilmiyorum.
Belkide dünya cehennemi aslında tüm inandığımız yalanların.
Bizi yakan dev ateş dalgaları,içimizi döven nefeslerimiz belkide.
Ay mı,güneş mi yada hangi yıldız.
Kanım çekildi suçlusu kim bilmiyorum.


14.32 ateşlerin yıkadığı yalanlar yağıyor yağmur diye üzerimize.ve tüm şemsiyeler vazgeçmiş savaşmaktan aşık olduğu gök ile...

Hiç yorum yok: