16 Ağustos 2024 Cuma

Bir rüzgar koşuyor peşimden


Bir rüzgar koşuyor peşimden.
Uçuşan perdeler yapışıyor bir hışımla yakama.
Ölümler yıkıyor her hafta gözlerimin pencerelerini.
İstemiyorum.
Bir bahar temizliği çabası ruhumun sıcak namlusunda,
Tetik düşmüyor bazen dudaklarımda.
Dilimde hedefler var,
Ve dişlerimde son anda vazgeçip yakaladığım mermileri merhametin.
Bir rüzgar koşuyor peşimden.
Uçuşan perdeler yapışıyor bir hışımla yakama.
Yalnızım.
Yuvada annesini bekleyen bir kırlangıç yavrusuyum bu çetin mevsimde,
Bilmiyorum,
Annem bir atmacanın ağzında belkide.
Küçüğüm,
Çok küçüğüm hala.
Hangi savaşın hangi askeriyim bilmiyorum bile, kimse üflemedi çocuk kulaklarıma henüz kendi inandığı yalanları.
Belki şehir yanar ben korurken,
Belki şehir kanar ben saldırırken bilmiyorum.
Hangi tarafın hançeriyim göğsümde henüz görmüyorum.
Sağ elim.
Sol elim.
Ve yüzümü döven yumruklardan bombalar, çiçek açıyor zihnimdeki yeşil barış çayırlarında.
İnanmasamda gözlerimde,söylüyorum.
Bir rüzgar koşuyor peşimden.
Uçuşan perdeler yapışıyor bir hışımla yakama.
Ağacım yanarken artık önemi yok,
Annemi ararken yuvamdan kayıp,
Düşüyorum,
Düşüyorum,
Düşüyorum...


14.59 hangi savaşlar büyük hayallerimizden söyle sevgilim.ve hangi ölüm büyük olabilir ki henüz yaşamadıklarımızdan...

Hiç yorum yok: