4 Ağustos 2024 Pazar

sitem yaprağına sarılı kuş üzümü hüzünler


Yazıyorum.
Geceleyin,kendimi kazıyorum.
Zifir karanlık bir ruhun zindanı içim.
Gözlerim zindanda pencere olamamış küçük bir eşik,
Güneşi damla damla içimin karanlığına taşıyan eski bir musluk oluyor çocuk bakışlarım.
Yazıyorum.
Geceleyin,kendimi mühürlüyorum.
Parmaklarımı çiviliyorlar piyano tuşlarına.
Kan revan on mısra bir şiir çalıyorum durmadan.
Hep aynı notalarda kalakalıyorum.
Çivimi satan çingene ile sevişiyorum.
Yazıyorum.
Geceleyin,kendimi musalla için yıkıyorum.
Yazıyorum.
Anlamıyorlar.
Duymuyorlar.
Doldurmuyorlar beni bardaklarına,
Su içmeden suya tok herkes artık.
Neden bilmiyorum.
Beni içmiyorlar.
Yazıyorum.
Eksiliyorum her cümlede adım adım kendimden.
Yazıyorum.
Tutamıyorum düşleri dörtnala gökten yağan.
Yazıyorum.
Ve yanıyor tüm insanlar,kağıtlar ve kağıt dünyalar o yalan yeminlerinde...


00.46 sitem yaprağına sarılı kuş üzümü hüzünler.


Hiç yorum yok: