5 Ağustos 2010 Perşembe

Şahi ...


yıkılmaz duvarlarımın ardına ne zaman saklansam rahattım,
hiçbir top yıkamazdı oysa,
bu dağ gibi önümde uzanan duvarlarımı göğsümde...
ne zaman ki gözlerim kapandı usuldan bir nezaketle,
nasılda dövdü kulağımdan yüreğimi o şahi sesiniz...
yıkıldım...
dayanmak ne mümkündü...
dizlerimin üzerinde bir harebe olarak,
yıkıldım önünüzde toz be köz.çaresizce..
tenimde teslimiyetimin beyaz bayrakları sallanıyordu
yüzünüze karşı...
lakin ben açılmak istemeyen gözlerimin ardında,
sesinizle dahada yağmalanmak istiyordum ,
acıdan zevk alan günahkar bir tavırla...
biraz kör ve biraz toz kaplı şekilde,
yıkık idim karşınızda...
teslim bedenimde sesinizce vurulmak için son bir kez daha
ALLAHIMA dualar ediyordum...

sesinizle dahada yağmalanmak istiyordum...
baştan inşa etmeniz için beni,
kendimi size teslim ediyordum...
usulca size yıkılmak istiyordum...

Hiç yorum yok: