15 Ocak 2011 Cumartesi

yenik yüreklerin türküsü çalınıyor sandıktan...


önüne beton duvarlar,bentler,baraj surları diktiğim
içimdeki yazma isteği...
beton döküyorum hergün önüne...
anlamsız olduğunu biliyorum bunun fakat durdurmaya çalışma
çabamdan asla geriye dönmüyorum...
akıl vuruyorum yaz kervanımın ayaklarına *
kıl çuvallara saklıyorum içimden düşürdüğüm mısraları...
kaşınıyor gök yüzüm...

binlerce yazmanın potansiyeline ulaşan yüreğimdeki barajımda,
kapakları açsamda dökülemiyorum bir türlü...
içimde isteksizl/eşen bir teslimiyet var...
önünü yıkmak istercesine güçlenen yaz suyumda,
suyumu donduran birşey var.anlamıyorum.

yazamıyorum...

yazamıyorum ...

yaz/aramıyorum...


ve yenik yüreklerin türküsü çalınıyor sandıktan...
çalanı kim bu yürekten dökme işlenmiş ceviz gövdenin...
hır/sızı kim bu sahipsiz bestenin...

an ; biraz öncesi şimdi'nin...

* teşekkürler üryan yürümeler.

Hiç yorum yok: