11 Eylül 2024 Çarşamba

Bir diğer yüzü


Vardır insanların düşünceleri.
Bazen iyi...Bazen kötü...
Herkesin vardır  bir diğer yüzü.
Sakladığı bir diğer yüzü.
Herkesin vardır karanlık bir yönü.
Herkesin içinde bir iyi...
Herkesin içinde bir kötü...
Anlamıyorum insanları içindeki bu öfkeyi bu kin duygusun.
Bu bazen iyi bazen kötü..
Insanlar sadece saklıyor bu duyguyu bir sır
olarak.
Aynı anda hem iyi...Hem kötü.Bazen kötü duygular da yardımcı oluyor bana...
Bazen iyi duygular bile rahatsız ediyor beni...
karışıyor kafam ama bir yön veriyorum.
bazen gerçekten bağırmak, kaçmak istiyorum.
Ama doğru olanı seçiyorum.
Gerçek ne kadar acı olsa da bunu saklıyorum...

20.18 sen


* düşüncelerinin büyüklüğü ve gücü karşısında titriyorum güzel çocuk.Çok etkileniyorum başardığın her adımdan.Seni seviyorum.Yaptığın her şeyi doğru yapıyorsun,sakın çekinme lütfen;hatalarından bile...Çok kısa zaman içinde beni kat be kat geçeceğine eminim.Bunu görüyor ve hissediyorum çocuk.Bu yazdıklarını, hatalarını düzeltmeden saf haliyle yayınlıyorum bu arada.Gelecekte baktığında bu yazdığına tekrar,en değerli ve en güzel hissiyatının böyle olabileceğini iyi bildiğimden bunu yapıyorum.Bunu bilmeni istedim.Eline,emeğine,uğraşına,tüm güzel çabana,eşsiz zihnine ve düşüncelerine sağlık.Çok beğendim.Teşekkür ederim benimle paylaştığın için.Seni seviyorum çocuk...

11.29 ben.


Hiç yorum yok: