7 Eylül 2024 Cumartesi

Ölüm yıkadı yüzümü,cehennem küllerimi topladı


Ölüm yıkadı yüzümü.
Cehennem küllerimi topladı.
Yapraklar düştü yeşilinden.
Gök geceyi tutup öptü buzdan dudağını.
Otuz dokuz basamaklı bir ömür düştü düşlerinden.
Ölüm yıkadı yüzümü.
Cehennem küllerimi topladı.
Ters döndü mermiler,dans etti dualar kayan yıldızlar gibi göklerde.
Üzümler kurudu dalında.
Kediler şarkı söyledi rüyamda.
Ölüm yıkadı yüzümü.
Cehennem küllerimi topladı.
Su,bardağına sırtını döndü.
İçimde yangınlar söndü.
Acılar çiçek açtı kalbimin karlı çayırlarına.
Zamansız esti kış otlarımda.
Ölüm yıkadı yüzümü.
Cehennem küllerimi topladı.
Ben döküldüm dudaklarında dalından.
Öldüm.
Kabul etmedi toprak ruhumu.
Kovuldum bir defa daha sürgün ruhumda ömürden.
Hortladı da çürük tenden,soğuk kemikten şiirlerim son demimde.
Öldüm dedim,
Ama ölemedim emrinden.
Ölüm yıkadı yüzümü.
Cehennem küllerimi topladı.
Son nefesim sararıp koptu dudaklarımdan.
Ve genç kızlar dans etti henüz çürümemiş taze mısralarımın kabrinde.

Ölüm yıkadı yüzümü.
Cehennem küllerimi topladı.


22.11 ve tırtıl yedi kuşu falında...

Hiç yorum yok: