17 Eylül 2024 Salı

korku ve korkusuzluk üzerine varoluşsal tezler


Küçüktüm.
Karanlıktan korkmadım.
Gölgelerden korkmadım.
Seslerden korkmadım.
Sessizlikten korkmadım.
Yağmurdan korkmadım.
Gökten korkmadım.
Göklerin gürlemesinden korkmadım.
Küçüktüm.
Kavgadan korkmadım.
Dayak yemekten korkmadım.
Kaybetmekten korkmadım.
Kazanmaktan korkmadım.
Geceden korkmadım.
Hikayelerden korkmadım.
Hayvandan korkmadım.
İnsandan korkmadım.
Küçüktüm.
İgneden korkmadım.
Ölümden korkmadım.
Savaştan korkmadım.
Yapmaktan korkmadım.
Yapamamaktan korkmadım.
Küçüktüm.
Dünden korkmadım.
Yarından korkmadım.
Doktordan korkmadım.
Çobandan korkmadım.
Sudan korkmadım.
Susuzluktan korkmadım.
Küçüktüm.
Kana kana sevgi aşk içtim anamdan.
Sevgi suyumdur,sadece sevgisiz kalmaktan kurumaktan korktum,
Aşkım nefesimdir,sadece nefessiz kalmaktan korktum...


21.59 korku ve korkusuzluk üzerine varoluşsal tezler...Birilerinin sana öğrettiği korkular,aslında sana ait olmayan ve sana fırlatılan taşlardır.Fiziksel gerçeklikleri olmadıklarından dolayı kanatıp can yakmazlar belki ama senin elinden yaşamak için gerekli tüm cesaretini sana sormadan çekip alırlar.Çoğu zaman bunu yapanlar düşmanların değil,ailendendir üstelik...Doğru yapmaya çalışırken yapılan yanlışlar...Fıkra yaşamlar...

Hiç yorum yok: