17 Temmuz 2009 Cuma

bin dogru cevabı olabilen sorular kırathanesi...


1.yagmur neden yagar ?
2.yagmur neden hep benim üzerime yagar ?
2.aşk sana nedir bana nedir ? (aşk sananedir bananedir...)
3.aşk ne der sana ?
4.acı nedir ?
5.acı çekmek ne işe yarar ?
6.güzel nedir ?
7.güzellik ne anlatır bize ?
8.neden sözler verilir sözler alınır ki tutmuyorsan eger sevenin ellerini ?
9.sevgi nedir ?
10.aşk nedir ?
11.insan ben kimim sorusuyla neden savaşır ki bu kadar... ben olmak nedir ?
önce dumanı üzerinde bir bardak çay al benden eline hatta hatta herkese benden çay ...söyleyin ustaya...şimdi cevapla beni lütfen yudum yudum...her yudumda bir soruyu nefes gibi içine çek ve taa cigerinden gelen en hakiki en samimi en sıcacık cevabı üfle bana lütfen...bekliyorum seni...seni dinlemeyi...hoşgeldin... haydi otur ve konuş kendinle...

Hiç yorum yok: