30 Temmuz 2009 Perşembe

üzüldüm...


üzüldüm...
çok üzüldüm...
saçlarıma karlar düştüler...
gözlerimden yaşlar düştüler...
üzüldüm...
çok üzüldüm...
parmaklarımdan tırnaklarım düştüler...
agzımdan dişler...
birazda gülüşler...

üzüldüm...
çok üzüldüm...
başımın üstünden saçlarım düştüler...
içimden düşlerim düştüler...
üzüldüm...
çok üzüldüm...
gözlerimden ışıklar düştüler...
yüregimden satırlar düştüler...
üzüldüm...
çok üzüldüm...
denizimden sular düştüler...
kalbimden umutlar düştüler...
üzüldüm...
çok üzüldüm...
agacımdan çocuklar düştüler...
agacımdan yapraklar düştüler...
üzüldüm...
çok üzüldüm...
bulutumdan yagmurlar düştüler...
sevdamdan sevdalarımı düştüler...
üzüldüm...
çok üzüldüm...
zamanımdan kumlar düştüler...
seni gördügümü sandıgım anlar
gözlerimde hep düştüler...

Hiç yorum yok: