14 Temmuz 2009 Salı

bu senin düşün...ne olur düşün...



hey okuyucu nasılsın iyi misin...bırak herşeyi ve uzandıgını düşün buraya olur mu ... bir dakika kaç herşeyden kendi düşünde...uzan ve kapat tamamen gözlerini lütfen...yüzünde teninin üzerinde hissedebiliyo musun denizden sana esip gelen o ılık rüzgarı... ? kulagına çiçeklerin rüzgarla oynarken çıkardıkları hışırtılar geliyor mu peki...? kıyıya vuran dalga sesleri...uzandıgın topragın sırtındaki serinligi...çiçeklerin rüzgarla dagılan taze kokusu...hissedebiliyo musun bunları ? kalkma uzan biraz daha lütfen...hatta biraz uyu bu ninni gibi esintiyle kulagında...tadını çıkar...bu senin düşün...düşün...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

uzandım kapadım gözlerimi, düşündüm, kendimi gerçekten de deniz kıyısında hissettim bir zaman; rüzgar esti, çicek kokuları, denizin kokusu geldi burnuma, dalgaların sesini duydum, çimenin serinliğini hissettim... sonra telefon çaldı, mail geldi, biri seslendi; hepsi geçti, uyandım.

çok acıklı değil mi :D
caponca mi biliyorsun yoksa sen? mesaj kutusu bulamadigım icin burdan yazmak zorundayim , eger bu blog aletlerinin msji varsa oley, yoksa hımhım.. yorum koşeni doldurdum.