30 Temmuz 2009 Perşembe

nereyesun bulamıyorum...


seni arıyorum orda burada...

bir çay kaşıgı sen arıyorum heryerde...

sıkıldım bu oyundan...

öyle bir saklanmışsın ki bu saklambaçta

aramaktan yoruldum seni...

tüm iddialarımdan vazgeçiyorum...

tüm kibrimi yıkıyorum köyün çeşmesinden tamam...

haklı çıktın...

öyle bir saklanırsın ki asla bulamazmışım seni...

dogruymuş...

çık artık...

elma oldu armut oldu

düştü agaçlarının dibine çoktan...

hala çıkmadın ama sen...

ve ben seni bulamadım bir türlü...

keşke körebe oynasaydık...

körebede inatlaşsaydım seninle keşke...

seni arıyorum kimi görsem o gündür...

seni arıyorum onda bunda...

bir avuç çay yapragı gibi seni topluyorum bahçelerden...

seni kurutuyorum orda burda...

seni arıyorum onda bunda...

bir ekmek kırıntısı sen topluyorum

bir çay bardagı sen demliyorum heryerde...

Hiç yorum yok: