11 Temmuz 2009 Cumartesi

...seni sevmekten...


Hiç utanmadım seni sevmekten…
Seni sevdim..
Her saniyenin unutulmaz oldugunu bilerek yaşadım seni…
Hiç çekinmedim seni sevmekten…
Su gibi Akıp gitti içim seni sevmeye …

Tutamadım adımlarımı bir türlü
Seni görmek bir dagın eteklerinden inmekti sanki
Durduramadan adımlarını sana dökülmeye koşan bir dereydim …
Eteklerinden süzülüp kalbine dökülmek isteyen bir dereydim ben
Ve dagım sen, ırmagım sen, denizim sen bir cografyaydım ben…

Hiç korkmadım seni sevmekten…
Korkularımı alıyordu sıcacık ellerinin
Beni avuçlarına saklayan tutuşu…
Seni sevdim…

Düştüm dalımdan…
Ben bir yapraktım…
Sen sonbahar…
Seni sevdim…

Gözyaşlarımda dahi gülerek sevdim seni…
Agladıgımda dahi mutluluktan uçarak düşündüm seni…
Ben bir kırlangıçtım…
Sen karlı bir kış…
Seni sevdim…

Anılarımızı işledim tek tek sayfa sayfa…
Bir müzeydi ellerimde kalan sıcaklıgın gönlüme…
Ben Bir kar tanesi…
Sen baharın ilk güneşi …
Seni sevdim…

Neredesin diye aglayan her satıra sarılıp agladım…
Tesellisi tek sen şarkılar dinledim kulaklarımda…
Kulagımda sesini sakladım…
Gözümde gözlerini…
Ben bir dut agacı…
Sen beni döken yaz sıcagı…
Seni sevdim…

Tükendi saatler..
Tükendi günler..
Tükendi aylar…
Düştü birer birer mevsimler zamanın dallarından…
Sarardı soldu gencecik düşler…
Tükendi düşler…
Tükendi umutlar…
Tükendi radyoda sevdigimiz şarkılar…
Seni sevdim…
Utanmadım…
Çekinmedim…
Korkmadım…
Ben çatıda bir kuş yuvası…
Sen bu yuvanın ve mevsimin göçmen kuşu…
Seni sevdim…

Bıkmadım…
Usanmadım…
Terketmedim…
... seni sevdim…

Hiç yorum yok: