22 Temmuz 2009 Çarşamba

lets reshape my heart...


And The Lord Cried Out:


"Take Out Your Hearts and Reshape Them!"


How would you do if you were given a chance? ...



tekrar şekil verebilseydim küçük kalbime eger...onu küçük bir küp yapardım...camdan bir küp...içine her yüzeyine akıldan çıkmayan sevgilinin en sevdigim altı fotografını koyardım...poz poz degişen.. ve kalbimi durmadan zar gibi atardım oradan oraya...her seferinde üste gelen pozuna bakıp bakıp iç çekerdim...uzun uzun izlerdim seni ellerim yüzümde uzanıp yere...teşekkürler bettra...yagmur duası yagmur bombası senden yagması benden...saganak bir gece oldu bu gece çok benim için...sarı bir yagmurlugu çeksem üzerime yada kocaman, bir ev çatısı desenli ,kiremitlerle süslü kiremit rengi bir şemsiyeyi açsam kafamın üzerine çok iyi olucak...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

:)
Sevgili gündür, ışıktır. Yağmurdur, çölse ruhunun toprakları. Mevsim kışsa dışarda, en sıcak mevsimdir. Umuttur en kötü anda. Göz yaşlarını dindiren tebessüm hatta kahkahadır pek çok zaman. Tutkudur, güçtür, heyecandır. Ama asla "her şey" değildir.
Bu yüzden bir küp yapabilseydim kalbimi ailemi koyardım bir yüzüne küçük küpümün.Bir yada en çok iki yüzüne can dostlarımı. Huzur bulduğum bir yeri koyardım mutlaka bir yüzüne de. Bakıp bakıp dalabileceğim uzaklara... Ve en son "can" ın resmini koyardım özenle. Son nokta olsun diye. Bakıp bakıp içim huzurla dolsun, en karanlık anların aydınlık dolu çıkış noktası olsun diye....

Sevgiyle,
Bettra