30 Temmuz 2009 Perşembe

sevgilim günlük...


nasılsın hayat ? iyi misin ? nasılsın sevgilim günlük ...nasıl gidiyo geçen sayfalar günler arasından dinlediklerinle uyumak ve yaşamak...tatile çıktın mı ...deniz kenarına gittin mi kurşun kalem ile birlikte...neler yapıyosun...tüm anlatılanlardan sıkılmadın mı hala yoksa...bazen yırtıp atmak istiyorsun degil mi sana anlatılan herşeyi...haklısın...tüm sırların saklı oldugu bir sandık olmak ne kadar da zor gecenin derin sularında kimbilir...gözlerinden öpüyorum sevgilim günlük...seni seviyorum...fazla yormayacagım seni bu gece merak etme...başını fazla şişirmeyecegim...tatilini mahfetmeyecegim...özledim ama seni ...çabuk gel artık şu tatilden...rüya gibi bir gündü bugün...masallar kadar güzeldi...sen gelene kadar beni dinleyen bu not defterininde sana çok selamı var...hep senden bahsediyorum ona...seni seviyorum sevgilim günlük...çabuk dön sensiz olmuyor...


kurşun kalemin;tolga...


Hiç yorum yok: