24 Haziran 2010 Perşembe

özge özge anlamsızlığım çoktur...


herşey o kadar anlamsız ki,tüm anlamlarından kaçmak istiyorum bu hayat denen kelimenin...anlamı herneyse ne,anlamsızlaşmak anlamsızlaşmak anlamsızlaşmak istiyorum git gide...kaçırın beni yaşamanın tüm anlamlarından ne olur...

gecedeki karanlık evler...herbirinin çatısından atmak istiyorum ruhumu...ondan düşüp,diğerine tırmanmak durmadan...ölümsüz bir ölüm çabasında kan be kan terlemek istiyorum...demir kokusunda kanıma karışsın tuz tadında yaralarımdan terim...

vazgeçmeler düşse alnımdan yerlere...kölelikten kaçarken herkesler,köle olsam satılsam pazarlarda ,beni sahiplenecek emirlerde yepyeni kaderlere savrulsam...

gözlerimdeki düşüşlerinde donup kalsa yaşlarım, sarkıt sarkıt ağlasam soğuk sokak taşlarına düşürüp içimi...dağılsam kederlerimden yerlere parça parça parçalanıp...

tüm gitmeler azad olsa ruhumdan...

düşsem toprağa yağmur yağmur yokolsam...

4 yorum:

üryan dedi ki...

keşke...

e.t. dedi ki...

duama amin bir keşke mi bu bana destek olsun diye,yoksa olsada bizde alsak payımıza düşen kısmını bunlardan diyen kendi içinle yaptığın bir konuşma mı diye sorsam... ?

üryan dedi ki...

keşke, düşsem toprağa yağmur yağmur yok olsam...

e.t. dedi ki...

keşke...