23 Eylül 2010 Perşembe

basit ol salak adam...


basit ol salak adam.
su kadar renksiz ama herşeyden daha değerli.
beceremezsin biliyorum.
basit ol salak adam.
güneş ol.
doğuda doğ ve tek batında dokuz ölüm doğur.
yapamazsın biliyorum.
b(asit) ol salak adam.
yak önüne çıkan herşeyi yakabildiğin kadar.
başaramazsın biliyorum.
bas(it) ol salak adam.
önüne kemik niyetine birkaç mısra al ve yalan dur sadece.
duramazsın biliyorum.
senin ısırılmış kuduz bir yüreğin var.
bu yüzden ağzında köpürür şiirlerin.
ve insanlar korkar.


kıymık kadar güçlü bir cümleydi dilimize takılan,
belkide güneş misali tenimize biraz derince batan,
gece boyundan şafağına dek bir türlü çıkaramadığımız,
sızısına katlanıp koynuna uzandığımız,
düş gibi acılarımız var...

3 yorum:

üryan dedi ki...

benim ısırılmış kuduz bir yüreğim var.
bu yüzden ağzımda köpürür şiirlerim.
ve insanlar korkar.

e.t. dedi ki...

yada su'dan korkar tüm hayaller...

ya dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.