7 Eylül 2010 Salı

Leyla .. .



Bir sabah çıksam kaybolsam
Dönmesem kalsam anılarda
Belki bir sevda türküsünde vurulurdum
Gel künyemi al dağlardan

Aşk nedir söyle, kayboldum
Belki bir düşte unutulmak
Her sabah bir dev masalında uyanınca
Hep çocuk kalmak kurtulmak

Kar yağıyor bu gece
Öyle beyaz ki şehir
Anlamak bir ömür sürer
Hayat niye kirlenir

Karlı bir gece sen buldun
Kaldırımlarda kalbimi
Al götür rüzgarlara savur, hadi durma
Ver benim eski yarimi

Ben kimim söyle kayboldum
Dönmedim kaldım anılarda
Her sabah bir çöl masalında uyanırdım
Belkide yanlış bir leyla...

Ezginin Günlüğü – Leyla

radyoda kısılmış tozlu bir ses ile kulağımda bir armağandı sanki zaman...
bana yalnız, elime dökülen çöl tanelerini usulca üflemek kaldı...
ve zaman, ellerimden uçup gitti...

2 yorum:

üryan dedi ki...

Oysa bilirdi Mecnun, aradığının Leyle olmadığını..
Mecnun.. Sevdası aramak olan Mecnun, Leyla'yı ne yapsındı..

Demez mi şiir;
hangi kumarbaz kazanmak için oynar
ve hangi mecnun bulmak için arar..

e.t. dedi ki...

kapıların kapısı önünde diz çökmüşüm...
belki dizlerim çökmüş,ben çömelmişim bilmem zor...
yetmiş kapıdan ilkindeyim daha,
ilkinin bile kapısı açılmamış oysa.