21 Kasım 2010 Pazar

hatve'n kadar seni senden göreyim.. .


mısralarından okuduğum rayyür...
namluna özgü kaderinin izi...
dokunduğum çizgilerin...
tenimi delen mısralarından içimi eşen çekirdeği kaleminin...
kalemine özgü düşlerin...
kaleminde sana özgü parmak izlerin...
ne olur izin ver,
hatve'n kadar seni senden göreyim...

mısralarından okuduğum rayyür...
namluna özgü kaderinin izi...
okşadığım çizgiler...
sesinin kokusuna sürünmüş satırların...
içimden okurken cümlelerini kanıma dolan yolunun kokusu...
tenimin altını yakan dilinin üflediği zaman,tetiğine bastığın an.
dudaklarında patlayan,namlundan miras,
yüreğinden fişeğine akan barutunun kokusu...
ve ardında dağılan duman,tadı kin burnumda...
oysa tek bir dileğim var tenindeki ruletinden,
ne olur izin ver
hatve'n kadar seni senden göreyim...
yüreğini,göğsünle öpüşen kulağımdan dinleyeyim...

namluna düşürdüğün yaş,mermine döktüğün kin'den zehir...
karşında kağıttan hedefler,silüetler silüetler...

soyundu yüreğim tüm silahlarını belinden...
ama tenimde soğuk kabzasıyla bir ölüm bileti uyurdu ezelden hep ...
çocukluğumu tetikler salladı benim...
onları tanımamam imkansızdı...
kaybolmasın çocukluğum diye belkide,
elimi tuttu daima soğuk kabzasıyla bir ölüm bileti...
abin dediler...
elini sakın bırakma dediler...
kaybolursun dediler...
düşersin...söylediler...
ağacı yaşken eğirdiler...

silahların gölgesinde büyüttüler...
ben güneşe dayadım başımı...
ve soyundu yüreğim tüm silahlarını belinden...
ama tenimde soğuk kabzasıyla bir ölüm bileti uyurdu hep...
hala çok abim uyur benimle odada...
konuşmayız hiç ama...
gözleriyle sorarlar merak ettiklerini...
kaç kalibrelik susabilirsin vurulursan eğer...
asıl önemlisi budur içine çakılan çekirdekten daha çok...
tenini geçip yaka yaka yüreğine asıl bu soru değer...

yinede soyundu yüreğim tüm silahlarını belinden...
ama tenimde soğuk kabzasıyla bir ölüm bileti uyurdu hep.. .
ve ben,gelmeyecek bir otobüsü beklerdim hep rüyalarımın garında...

ve merak ediyorum ben...
söyle bana,kaç kalibrelik vurulabilirsin susuyorsan eğer...
kimin cehennemini yanıyoruz ki biz burada...

Hiç yorum yok: